fredag 21 september 2012

Årsdag

Såhär dagen efter tenta njuter jag av att ha en dag utan något att göra. Har spelat Red Dead Redemption sedan i morse, och ska strax ta en promenad. Och så är jag lite stolt över mig själv. Tyckte tentan kändes väldigt bra när jag hade lämnat in den, och när jag kom hem kollade jag lösningsförslagen och insåg att de var nästan identiska med mina svar. Det här bör ha gått vägen tycker jag.

Annars så firar vi två år tillsammans idag! Den där fantastiska mannen, jag älskar honom så mycket! Planen är att gå ut och äta, och sedan antagligen nörda skräckspel halva natten. Dvs han spelar de allra läskigaste bitarna medan jag gömmer mig bakom en kudde, haha.

Tagen strax innan Jonas examensceremoni i våras, Kerstin smygfotade.

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

GRATTIS på er dag! :)

Sv: Full pott för Rögle och äntligen inte noll poäng där nere. En poäng är ju rätt bra för Linköping med ju ;)

Nej det där med invandring är svåra och invecklade frågor minsann och inte alltid så lätt som vissa vill tycka!

Vad kul att bloggen uppskattas och gillas! :) Det värmer!