måndag 10 september 2012

I förkylningens grepp

Förkylningen vägrar lämna min kropp och nu börjar det bli tröttsamt. Jag har tenta om 1,5 vecka, jag har inte tid med den här långsamma tankeverksamheten!

Trots förkylningen så var helgen, som bestod av sittning och kravall, väldigt bra. Upplägget på sittningen var inte det bästa och vissa STABEN-medlemmar bör skämmas, men maten var god och sällskapet fantastiskt. Efter sittningen bytte vi om till overall och begav oss till Kårallen, träffade mycket trevligt folk och trängdes på dansgolvet.

Igår bokade vi flyg och hotell för en weekend i Tyskland. 1 natt i Hannover och 2 i Berlin. Den 8/11 ska jag alltså flyga. Kontrollfreaket i mig lär ju få ett mindre nervsammanbrott, men vad fan. Det är en flygresa på 50 minuter, det ska jag väl överleva.


Rocky Horror Picture Show 2012!
Mindre smart drag av mig att inte ta av mig jackan...

Inga kommentarer: