söndag 30 september 2012

Sista helgen i september

Häromdagen tröttnade jag ordentligt på hur tråkigt köksfönstret var. Så i fredags, efter skolan och en snabbvisit i Boxholm, blev det först en tur på IKEA och sedan en liten runda på stan. Trodde jag skulle få åka själv men fick sällskap i sista stund. Någon kanske var orolig för vad jag skulle ha med mig hem? Haha. Nej, skämt åsido så försökte vi hitta en taklampa till vardagsrummet men det gick sådär.

Igår var vi på Nuclear Nation (synthfest). Dansade, träffade trevligt folk och var allmänt snygga.

Idag har det mest spelats. Lagom uppladdning inför en vecka fylld av mikroekonomi. Hittills har det bara känts förvirrande så förhoppningsvis lossnar det lite snart.

Klar förbättring! Den lilla ljuslyktan är det enda som inte är nytt. Förhoppningsvis kommer det växa basilika, timjan och koriander där sen, får väl se hur gröna fingrar jag har...

Snygga som sagt.

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Blev ju jättebra i fönstret! :) Det är svårt att handla till hem och hus tycker jag... :)

Sv: Ja men precis, två månader sen fyller hon TVÅ, två år liksom.. tycker vi nyss fick hem henne.. haha...