måndag 29 oktober 2012

Lite i förskott

Eftersom jag är i Skåne på min födelsedag och i Tyskland veckan efter så var mina föräldrar här igår. Fikade lite (både bullar och drömmar var godkända, som tur var) och fick present i förskott: salt- och pepparkvarnar. Helt perfekt. Det är en enorm skillnad från våra gamla och idag upptäckte jag även att man kan ändra hur grov- eller finkornigt man vill ha det. Tack återigen!


Annars så har helgen bestått av spelande, en runda på stan, mat och match på Pitcher's, ett snabbt besök på Horse & Hound och ett lite längre på Bar BQ. Idag har jag skrivit tenta i mikroekonomi och imorgon börjar nästa kurs: regressions- och tidsserieanalys. Verkar lika spännande som det låter. Och på onsdag förmiddag åker vi till skåne. Jag får ett litet höstlov trots att jag egentligen inte har det, och det ska bli skönt.

Inga kommentarer: