måndag 22 oktober 2012

Trött måndag

Jag är så otroligt trött. Har sovit väldigt ryckigt och dåligt inatt och jag var inte ensam om det. Man kunde tro att det var fullmåne eller något.

Det har varit en lugn helg. I lördags var vi i Boxholm. Gick först en promenad i Österskogen, sedan ner till Svartåvallen och längs med ån bort till kraftverket innan vi gick hem till mina föräldrar och fick god mat.
Igår åkte vi till IKEA och köpte en spegel till hallen, lampor till sovrummet och lite småsaker. Jag hittade även en kofta och en tröja på Cubus. Bra shoppingdag.

Annars, efter två avfärgningar och sedan ny färg så är mitt hår numera väldigt rött. Jag är väldigt nöjd, och samtidigt förvånad över att håret sitter kvar utan att gnälla det minsta. Vet inte riktigt hur jag förtjänat den kvalité mitt hår faktiskt har.




Det bör påpekas att bilden inte gör färgen rättvisa.

Inga kommentarer: