torsdag 4 oktober 2012

Vad var sannolikheten för det?


Jag tyckte att tentan kändes väldigt bra och att lösningsförslagen såg väldigt bekanta ut. Men 19/20 poäng och VG vågade jag ändå inte tro på. Stör mig dock lite på det enorma tankefel som kostade en poäng, men vad gör det? Jag har klarat av kursen med råge!

Annars har jag varit i skolan sedan klockan 10 och jag kommer inte komma härifrån förrän vid 19. Har haft föreläsning i mikroekonomi och ska ha lektion i tyska. Så för att fördriva tiden däremellan sitter jag och läser ett kompendium om samhällsekonomisk effektivitet.

Ikväll väntas mat och sport på Pitcher's. Eftersom vi äter samma sak i princip varje gång kommer vi nog snart inte ens behöva säga något, haha. Lite som våra besök på Café Gränden under gymnasietiden, Sofie. :D

Nej, välfärdsteori ska väl få roa mig en liten stund till...

Inga kommentarer: