fredag 18 januari 2019

Snacks lover

1. Topp 3 smågodis?
Ferraribilar, nappar och colaflaskor.

2. Popcorn eller godis på bio?
Popcorn med smörsmak och massor salt! Mmm, måste gå på bio snart tror jag...

3. Bästa chokladen?
Äter inte choklad längre, men innan var det marabou mjölkchoklad (helst rullen) och maltesers.

4. Ostbågar eller chips?
Vadå eller?!

5. Favoritchips?
Pringles original, sourcream & onion och cheese & onion. OLWs grillchips och ranch. Estrellas sourcream & onion, ranch & sourcream och vickning. Västkustchips gräddfil och lök. Doritos nacho cheese. Lay's sourcream & onion. Lättsaltade överlag. Köpte också några fantastiskt goda på en av Marks & Spencers matbutiker i London i somras, de måste jag leta upp igen.

6. Bästa mellanmålet?
Ostbågar.

7. Favoritbakelse?
Bakelser är inte min grej. Hit med muffins!

8. Godaste pajen?
Den med äpple, blåbär eller citron.

9. Godaste småkakan?
Drömmar!

10. Bästa läsken?
Cola, fanta, hallonsoda.

11. Glass eller tårta?
Glass.

12. Favoritfrukt?
Vill gilla frukt mer än jag gör men oftast tycker jag att konsistensen är läskig. Apelsin är det som fungerar bäst.

13. Bästa glassmak/glassen?
Överlag vanilj, få saker slår äkta vaniljglass. Kommer aldrig sluta tjata om Bosses blodapelsinsorbet eller blåbärsglass dock!

14. Favorit i Gott och Blandat?
Rött och gult.

15. Surt, sött eller salt?
Surt!

Inga kommentarer: