måndag 2 november 2009

Fest och hockey

Ja, i lördags var det halloweenfest. Det började med förfest med tacos hemma hos Unna. Vi förvandlade oss till superskurkar, sprang omkring och "sköt" varandra och tog en jävla massa kort. Efter Märtas fina YMCA-dans begav vi oss till Kårallen. Fullt med folk, många häftiga utklädnader, dans och något som absolut inte skulle göras gjordes. Haha! Efterfest till kl 7 gjorde att man var rätt seg på söndagen. Och av nån konstig anledning har jag ont i sidorna nu. Fan vet varför, och roligt är det inte. Skulle böja mig framåt för att plocka upp en bok ur väskan förut, och för att citera Ekborgs monolog: det gick åt helvete.

Sen måste jag ju nämna att killarna vann Pallen! :D

Igår var jag på hockey, LHC - Modo. Det var verkligen ingen bra match, andra perioden var det tråkigaste jag sett på mycket länge. Det syndes lång väg att spelarna var slitna och trötta i huvudet efter matchen mot FBK i lördags, men de blixtrade till en stund i tredje perioden när de vände 0-1 till 3-1. Slutresultatet blev 4-3 efter förlängning och det var fruktansvärt slarvigt att släppa in de där två målen... Men ändå starkt att ta 2 poäng när de inte spelade speciellt bra. Och 11 av 12 möjliga poäng den här veckan kan man inte klaga på.

Förresten, såg ni Jämtins målfirande i lördags? Hahaha, sköning!


Hehe...

Spindelmannen och hans fångst, kvällens roligaste

Inga kommentarer: