fredag 27 november 2009

TGIF

Herregud så skönt att den här skolveckan är över! Det har varit väldigt långa dagar, har börjat 8 och slutat kl 15 eller 17 i princip varje dag. Hade inte gjort så mycket om det hade varit lektioner/föreläsningar hela tiden, men nu har vi haft långa håltimmar och det är verkligen inget roligt. Idag slutade vi kl 12 i alla fall. Tack och lov. Vi hade nämligen julsittning på Platå igår, så idag är det segt.

Det började bra med att vi kom för sent, men det gjorde inte så mycket, vi var nämligen inte de enda som gjorde det. :P Vi åt julbord, hade rimtävling, sjöng (i takt!) och Dekkadans uppträdde. Jag och David kom förresten fram till att vi läste biologi ihop på Elsa Brändströms skola. Inte konstigt att jag tyckte att jag kände igen honom första dagen i skolan... Hahaha, världen är bra liten ibland!

Efter att själva sittningen var avslutad blev det dans, dans och åter dans. Allt som allt en väldigt trevlig kväll. :) Men gissa om jag kommer få betala för det hela helgen. Mina knän gör ont!

Idag var det inte många basårare i skolan. Vi är över 100 personer totalt, och det var nog inte ens hälften som dök upp på föreläsningen på morgonen. Chockerande. ;)

Inga kommentarer: