tisdag 3 november 2009

Happy birthday to me!

Idag blir jag 21 år, grattis till mig :D

Dra åt skogen vilken lång dag det har varit idag. Började kl 8, så det var ju bara att studsa upp ur sängen kl 5. In till skolan för föreläsning på morgonen och sen 5 timmars håltimme. Segt som satan, att jag höll mig vaken fram till och under fysikföreläsningen är ett under. Sista timmen var lite kämpig, men då roade jag och Unna oss med att rita och anteckna med vänster hand istället. Det var roligt då, men nu kan jag knappt tyda mina anteckningar. :P

Förresten så klarade jag biologitentan!

Ska gå och lägga mig alldeles strax. Ska med det obscent tidiga tåget imorgon också. Vi ska förresten labba på morgonen, så om B-huset på campus Valla sprängs vet ni vad det beror på. Haha.

Godnatt!

1 kommentar:

Zouphie sa...

Grattis igen i efterskott:)

Har faktiskt en liten present till dig:) Får väl höras av när den kan levereras:-)

Kram