tisdag 24 september 2013

3 år ♥

Helgen har spenderats i Stockholm. Vi har shoppat, främst brädspel, böcker och LP-skivor, men Jonas lyckades även hitta en Ben Sherman-skjorta och jag köpte en plånbok på NK. Vi har även besökt Monks Café och promenerat runt en del i Gamla Stan. Den stadsdelen är vad jag främst tycker om med Stockholm, den är så mysig! Det var även där vi hittade en väldigt charmig restaurang till vår årsdagsmiddag på lördagen.

Ja, i lördags firade vi 3 år tillsammans! Vilken tur jag hade som träffade denna fantastiska människa, jag vet fortfarande inte riktigt hur jag har förtjänat det. :)

Det enda vi saknade var hotellfrukost, men aldrig att vi betalar nästan 300 kr extra per person och dag för det...

1 kommentar:

Sofie - Livet på landet med två små sa...

GRATTIS till er!
Hoppas ni har många många fler år framför er tillsammans!!

Och nej 300 kronor extra för frukost betalar man inte!