fredag 27 september 2013

Jag är omgiven av knäppa människor

Och det är helt fantastiskt! I tisdags samlades vi för att fortsätta planera, och det gick ju inte att hålla sig seriös någon längre stund. Proppar gick, roliga detaljer avslöjades, saker misstolkades och ja, det var inte många minuter där vi inte skrattade. Jag hade faktiskt ont i magen av allt skratt när jag kom hem. Fantastiska tekärringar!

I onsdags hade jag en träff med Sofie inbokad. Vi började med att äta frukost på First Hotel här i Linköping, och vilken frukost! Det var hur gott som helst och man hade velat kunna äta mer, haha. Och det dröjde ända till sent på eftermiddagen innan jag var hungrig igen. Efter frukosten blev det en runda på stan. Köpte lite småsaker och efter att ha guidat Sofie ut till motorvägen så gick jag till frisören. När jag satt där så kom jag på att det snart är deadline för Carl Tryggers och att jag behöver ett registreringsintyg, så efteråt fick jag stressa iväg till campus för att hämta det. Det var inte många minuter jag satt ner den dagen, men det var en himla bra dag!

Jag är väldigt nöjd över något (slippa laga mat?), Cindy ser skyldig ut (detta var efter propparna) och Josefine ser mest ut att vilja ha fotograferingen överstökad :)

Mums! 


Nu ska jag duscha och försöka hitta något vettigt att ha på mig. Urnnedsättning nu på förmiddagen.

1 kommentar:

Sofie - Livet på landet med två små sa...

Låter som att du har helt underbara vänner och bekanta i ditt liv! Ta väl vara på dom!

Sv: Anna är verkligen speciell må jag säga så om du har en vän med en liknande så njut när dom stunderna kommer och när det vänder, göm dig ;) Haha.. För lika söt hon är lika mycket humör kan där vara i den lilla!

Försöker mer och mer inse att barnen(och jag) har roligare och mår bättre när man inte sätter ribban så högt!
Man måste inte åka till dyra exklusiva saker med barnen, även om det också är kul ibland.
Räcker att gå och fiska, ut i skogen eller att få vara med och laga mat och baka! :)