torsdag 5 september 2013

Bakslag

Dagens i-landsproblem: jag har hittat ett väldigt gott vitt vin, men givetvis finns det inte på systembolaget.

Igår kände jag mig helt frisk, så jag bestämde mig för att det var dags att träna igen. Under tiden kändes det tungt som det gör när man inte tränat på någon vecka, men ändå bra. Tills jag skulle gå upp ur bassängen. När jag satte foten på stegen small det till, intensiv huvudvärk och feber från ingenstans. Tack och lov så gick det värsta över fort, men resten av kvällen satt jag och kände mig småfebrig.

Idag är jag snorig, har ont i halsen till och från och huvudet är tungt. Jag riktigt känner hur min kropp skrattar åt mig och säger "det trodde du va!".

Nåväl, ikväll är det LHC - HV71. Förhoppningsvis piggar det upp. Och på tal om LHC, titta här:


Min födelsedagspresent i förskott från Jonas!

1 kommentar:

Sofie - Livet på landet med två små! sa...

Sv: Det är saker som verkligen far genom huvudet när man får en dotter. Visst kan drabbar killar med men tjejer är mer utsatta för denna ENORMA press och stress på utseendet!
Hoppas verkligen kunna visa Anna att det är okej att se ut och vara som man vill...
Och nog därför jag låter henne bestämma kläder och så själv trots att många hävdar att det är "förälderns jobb" och ser det som att jag ger mig och att Anna kommer bli rent för djävlig sen..
Men hoppas att det ger en liten grund i att veta vad hon vill! :)

Ja man hoppas ju att dagis kan leka fram lusten för dom att vilja lära och berätta för det har dom nytta av sen i skolan ju.
Minns ju än med FASA varje gång man var tvungen att redovisa ngt eller ens svara på en fråga.....