onsdag 11 september 2013

Commander Snuvis

Mamma har många gånger sagt att det inte går att ta miste på vem som är min pappa, att jag är väldigt lik honom. Idag har det blivit tydligt på ytterligare ett sätt. Jag är sådär stereotypiskt manligt dunderförkyld och jag misstänker att hela huset har hört mina nysningar. Ett under att jag inte väckte Jonas inatt.

Nåväl, det går framåt. Inatt lyckades jag sova några timmar, till skillnad från föregående natt. Med 5 timmars sömn på två nätter borde jag vara trött, men jag är faktiskt oförskämt pigg, bortsett från den vanliga förkylningshängigheten. Det enda jobbiga är att jag inte har någon aptit eftersom jag inte känner någon smak.

Rubriken? Jo, det är smeknamnet jag går under här hemma när jag är förkyld...

1 kommentar:

Sofie - Livet på landet med två små! sa...

Sv: Säkert JOnas som är skyldig.. Han är smått imun mot dom där bacillerna men drar klart hem dom till dig som får världens förkylning.
Här är det snorigt, tungt i huvudet och bubbel i öronen, livrädd att det ska bli öroninflammation av det... :(

Hoppas du är på bättringsväg!!!