torsdag 30 juli 2009

090730

Idag är jag ledig, skönt. Ska strax göra mig i ordning, det blir nämligen en tripp till Linköping idag :)

Aalto är visst på väg till Hv. Jag säger som pappa, snart kan vi döpa om dom till Linköping södra. Om Aalto själv vill bort är det väl inte så mycket att orda om, men i övrigt begriper jag inte vad ledningen håller på med. Det verkar som om det gamblas ganska rejält med ekonomin och kontrakt. Se bara på situationen med Surovy just nu. Jag har absolut ingen insyn i ekonomin och hur ledningen arbetar, men det här känns inte riktigt bra. Och jag kan väl inte vara den enda som inte får ihop den här truppen med det faktum att det skulle sparas in en del pengar?


Catrine: Man köper en docka att öva på. :P Det är trist att mina lediga veckor försvann, hade dom inte gjort det hade jag åkt upp och hälsat på. Men i höst/vinter måste vi ses! :)




Soho Dolls - Pleasures Of Soho

Inga kommentarer: