onsdag 1 juli 2009

Linköping

Jag och Nathalie har gjort av med pengar idag, vi har varit i Linköping. Bortsett från värmen var det väldigt trevligt. Jag hatar det här, ge mig lite regn och åska nu! I alla fall, vi har ätit varm pasta med kyckling på Coffeehouse by George (rekommenderas!), provat en massa skor, tagit många snygga bilder, planerat lite inför lördag och även varit lite elaka då och då. Haha! Jag köpte en klänning, ett linne, tights, underkläder, parfym och nya hörlurar till iPod:en.

Tänk att det ska ta tre gånger innan det händer något. Det var likadant förra gången, då krävdes det också ett antal besök innan det togs på allvar. Nåja, nu gör de något i alla fall. Vill ju att de ska hitta en orsak, men samtidigt är jag lite rädd för vad de kan hitta...


Mums!


Kul på Åhléns


Resultatet

Inga kommentarer: