torsdag 23 juli 2009

Är det september snart?

Hockeyabstinensen är hög just nu. Idag gick jag och sjöng hejaramsor för mig själv när jag stängde av och plockade bort maten. Alldeles för lång tid kvar. Det blir dessutom inte bättre av att pappa har spelat Guns n' roses de senaste dagarna. LHC har de senaste säsongerna gjort entré till Welcome To The Jungle, och varje gång jag hör den låten blundar jag och föreställer mig att jag står där på ståplats och skriker mig hes medan laget i mitt hjärta gör entré... Fy satan vad jag längtar till premiären!

3 kommentarer:

Nathalie sa...

Jag har läst in mig lite nu och denna verkar faktiskt vara värre än de andra som kommit genom åren (nej, jag tror de flesta inser att allt i kvällstidningarna inte stämmer). Faktum kvarstår, unga och friska drabbas - den kategorin tillhör jag! Sen kanske det hör med att man blir äldre också och faktiskt inser allvaret i saker :)

Jag med!

Anonym sa...

Ska jag säga vad det är för säsongskort? Hockey! Det kunde du aaaaldriiig lista ut x)

Du är verkligen inte ensam med din hockeyabstinens. Satan. Värsta mardrömmen det här ju! ;O

Anonym sa...

Hannah, jag har varit mammaledig sen i måndags och jag klättrar på väggarna! Hur kan man vara mammaledig utan en bebis att ta hand om? Och nästa gång ska jag fanimej bli gravid så att dom här lediga veckorna innan infaller lagom till slutspelet eller nåt :P
Just nu har jag INGET att göra, och i september händer allt på en gång :)

/ Catrine