lördag 11 juli 2009

Den elfte i sjunde

Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag sett det här klippet. Synd att man inte bor i Stockholm, hade velat vara med.

Jag blir precis veckovill av att jobba helg, haha. Har flera gånger kommit på mig själv med att tänka "vad är det för dag idag? Just det, lördag". Noll koll. I alla fall så var jag i matsalen idag igen, och det var hur lugnt som helst. Vad kan det ha varit totalt, 15 personer? Något sånt i alla fall. Lugnt och skönt.

Nu ska jag äta något och sen kolla på Top Gear. Ha en bra kväll, ciao!

2 kommentarer:

Linda sa...

Haha, ja man blir helt väck av att jobba helg, känns som måndag idag, eller igår när jag åkte till jobbet:P...men så var ju inte fallet.

marie sa...

Hejsan :) Hittade din blogg via mer-trafik. Tänkte passa på att fråga, nu när jag ändå är inne, om du har lust att ge något bra förslag på någon låt till "Dagens låt" som jag har i min blogg varje dag? :)

Klicka på länken för att komma direkt till inlägget:
http://mariiesblogg.blogg.se/2009/july/dagens-lat-2.html#comment