torsdag 27 augusti 2009

090827

Mattekursen är i full gång, och biologin börjar på måndag. Det känns hur bra som helst det här! Klassen är toppen, våra faddrar är toppen och framför allt: jag har inte gått vilse en enda gång! Haha :P

Vår mottagning är tyvärr ganska kort. Igår var det grillkväll + lekar, idag har vi haft lite tävlingar och imorgon är det fulsittning med barnkalastema. Sen är det finsittning på Platå nästa torsdag. Det har varit jävligt roligt hittills, och jag är ännu mer övertygad om att jag ska bli fadder om jag kommer in på BMA-utbildningen sen.

Faddrar reser tält

Häfvuppvisning

Vår fadder ville inte vara sämre han...

Ska nog gå och lägga mig snart, ska upp väldigt tidigt imorgon. Det blir en lång dag. Lektion kl 8-10, och sen är det som sagt sittning på kvällen. Däremellan blir det att plugga matte. Lite i alla fall. Kl 13 ska vår klass samlas för att gå och hämta ut våra LiU-kort, men eftersom vi visst inte blev registrerade förrän idag lär vi ju inte kunna få ut några.

Godnatt!

1 kommentar:

Karin sa...

Tack så mycket! Fin blogg du har :)