torsdag 20 augusti 2009

Basårsnolla

Eftersom basåret inte har någon sektion förväntade jag mig inte att det skulle bli några aktiviteter. Men häromdan kom det ett brev med information. Några studenter från andra program ordnar en kortare mottagning. Så nu ska jag visst tillverka en namnskylt. Haha, vi får väl se hur det går med det. 100 spänn på att min blir fulast ^^

Jag har förresten beställt de två första böckerna jag behöver. Gissa hur mycket det gick på? 905 kr. Jag behöver 10 böcker! Dessutom behöver jag en grafräknare, men den skulle visst mamma och pappa betala. Det är jag väldigt tacksam för. Grafräknare är inte direkt billiga.

Igår var jag och Lotta i Linköping en sväng. Hon skulle köpa träningskläder och jag skulle egentligen inte köpa något alls. Men som vanligt när man inte är ute efter något så hittar man en del. Så det blev två linnen och en stickad tröja från Cubus, och ett par jeansleggings från Vero Moda. Sen åt vi glass vid Bergs slussar och åkte omkring på lite småvägar. Precis som vi brukar göra.

Träningsmatch mot FBK ikväll. De senaste träningsmatcherna har verkligen inte varit något att jubla över direkt. Bättring ikväll? Förhoppningsvis.

1 kommentar:

Hanna :) sa...

Lycka till på matchen! :)