lördag 1 augusti 2009

Vilken dag

Idag har det varit lite lätt kaotiskt. Ny månad betyder nya papper i pärmarna, och eftersom det var en hel del ändringar i de gamla papperna så stämde ju ingenting idag. Okej, nu överdrev jag lite, men det blev nåt fel på alla turer idag. Och mitt i allt så upptäckte jag och Rose-Marie att frysen i matsalen har stått öppen inatt, så det var ju bara att slänga en massa pajer och glassar och frosta av.

Aja, det kunde ha varit värre.

I torsdags var jag ledig, och då blev det en tur till Linköping. Jag och Pernilla åkte först till Ljungsbro och chokladfabriken, och sen blev det en sväng på IKANO-huset. För min del blev det en del kexchoklad och lite småsaker från Åhléns.

Tänk att det redan är augusti! Den här sommaren har gått så fort. Det är ju bara två veckor kvar på andra perioden. Och vad har jag gjort i sommar egentligen? Jobbat, jobbat och jobbat. Visst har jag hunnit med att umgås också, men inte så mycket som jag hade velat. Men å andra sidan, hinner man någonsin det?

Inga kommentarer: