måndag 10 augusti 2009

Sista veckan

Nu är jag inne på sista veckan på sommarjobbet. De här veckorna har gått så fort! Sanslöst. Har jobbat idag, och ska jobba tisdag, onsdag, lördag och söndag också. Sen är det slut. Trist, för jag trivs väldigt bra där!

Som sagt, jag slutar på söndag. Sen har jag en vecka utan något inplanerat, och sen är det dags för upprop den 25:e. Skoj! Mindre skoj är den summa jag kommer behöva lägga på böcker. Till exempel så kommer jag behöva 4 matteböcker, och de kostar närmare 500 kr styck. Håll tummarna för att jag hittar några begagnade! Dessutom behöver jag en miniräknare, kom jag på nu...

Har totalt glömt bort att berätta att jag har fått ett positivt besked från CSN, så nu har jag sålt min själ. :P

Avslutar detta inlägg med att nämna att LHC vann säsongens första träningsmatch (mot Djurgården) med 2-1 efter förlängning. Jämtin och Johansson gjorde målen. :)

Mange!

2 kommentarer:

MATILDA sa...

Grattis! ;)
Våran första träningsmatch är om en vecka (6 dagar om man ska vara exakt) :SS Sen våran första på hemmaplan är om 3 veckor..

Anonym sa...

Är det SÅ lite tid kvar till den 25e? Jag är helt dagblind nu trots att jag inte tänker på annat än att jag snart ska klämma ut en unge. Som inte, aldrig nånsin, kommer heta Magnus eller nåt annat dumt påhitt :D
/ Catrine så klart