torsdag 15 augusti 2019

Vecka 17



Jag har läst på ganska många ställen att de här veckorna kallas spökveckor och så känns det verkligen. Så otroligt konstig känsla! Hade inte särskilt mycket symptom till att börja med men nu känns det ännu lugnare. Äter dock fortfarande som en häst och har halsbränna på kvällarna. Tror även att jag kände något litet igår kväll.

Häromdagen petade Jonas på min mage och sa "väx!" och det är ungefär så jag känner också, haha! Det har hänt lite men det är ingen jätteskillnad direkt. Jaja, en dag smäller det väl bara till på den punkten. Enligt mamma dröjde det till vecka 20 innan det syntes på henne så det kanske är likadant för mig!

1 kommentar:

Sofie sa...

Kom ihåg sen i vecka 38 att du önskade att det skulle VÄXA! ;)
Jag har alltid blivit jättestor direkt!