tisdag 26 november 2019

Seeeegt

Förra veckan var himla seg. Jag sov dåligt de första nätterna, det var tågstrul, det var grått varenda dag och jag kände mig otymplig och trött. Det blev bättre mot slutet av veckan i och med att jag sov bättre, men att vi inte gjorde ett skit i helgen var välbehövligt! Lämnade i princip bara lägenheten för att gå till vårdcentralen och vaccinera mig mot influensan i lördags förmiddag. Jag har aldrig gjort det tidigare, men min barnmorska rekommenderade det med tanke på att man som gravid tillhör en riskgrupp. Det kändes också bra att det ger burrito bebis skydd efter förlossningen! Jag är lite stel i armen efter sprutan men bara när jag lyfter den över huvudet, så det är inte direkt jobbigt.

Gårdagen var också himla seg. Mitt sista möte började kl. 18 och höll på i över två timmar. Köpte med mig middag från McDonald's på väg hem vilket innebar att jag inte klev innanför dörren förrän strax innan 22. Nu är jag på väg till jobbet igen så den här dagen lär inte bli annat än seg den också. Jaja, ser fram emot att omvandla alla dessa flextimmar till en ledig dag!

När jag kom hem igår stod det förresten en TENS-apparat och en adventskalender på mitt skrivbord. Han är bra fin den där mannen!


Förra tisdagen. Efter tågstrul och allmänt jävlig dag är det tur att man har en sambo som vet på råd!

1 kommentar:

sofie sa...

Fin man du hittat!