onsdag 15 april 2009

Återvändare och nyförvärv

Magnus Johansson och Tony Mårtensson är tillbaka från sejouren i Ryssland. Weinhandl blir kvar i Ryssland ett år till, men har tydligen skrivit på ett långt kontrakt med LHC. Med tanke på att Johansson, Mårtensson och Norrena är tillbaka så svider det inte speciellt mycket.

Ryktet om Lindhagen stämde, kul! Han är ju faktiskt en återvändare han också, i och med att han har LHC som moderklubb. Hoppas bara att han får en riktig chans, och att han tar den. Sebastian Karlsson är ny från Rögle. Känns som om rollerna i laget kommer bli tydligare kommande säsong. Bra det.

Tro det eller ej, men jag har faktiskt hittat ett par solglasögon jag tycker om! Otroligt. Okej, dom kostade 50 kr på Lindex, så kvalitén är kanske inte den bästa. Men dom håller en sommar i alla fall. :)

Det har varit en produktiv dag. Har pluggat genetik, skrivit en labbrapport och jobbat med mitt herbarium. Nu? Nu kollar jag på NCIS och dreglar över Special Agent Anthony DiNozzo. Kan ni klandra mig? Åh.

2 kommentarer:

MATILDA sa...

Jaa jag förstår det, målvakterna har ju inte varit eran starkaste sida ;)

Jaa precis! Då man får in spelarna man velat så blir det bara värre, då vill man bara se dom spela på isen i matchtröjan med lagens färger!

Josefin sa...

Michael Weatherly är så himla snygg! Anthoy Dinozzo är charmig! Älskar honom jag med. =)