måndag 6 april 2009

Ханна Эрикссон

Enligt Google Translate är det där Hannah Eriksson skrivet med kyrilliska bokstäver. Skyll inte på mig om det blev något fel. :P

Jag sitter och kollar på fjärde matchen i KHL-finalen mellan Lokomotiv Yaroslavl och Ak Bars Kazan. Det står 1-0 till Kazan efter mål i PP, pucken studsade in sådär retfullt låååångsamt. Gissa vilka jag håller en tumme för? Kazan såklart. Där spelar ju Mårtensson och Norrena, två spelare som jag gärna ser i LHC nästa säsong. Mårtensson är ju utlånad från LHC, och det ryktas om att Norrena ska vara klar. Men det tror jag när jag ser det.

Hoppsan, nu blev det 2-0.

Jag och Sofie var ute och gick i Österskogen förut. Man hatade verkligen Österskogen och 3,8:an när man gick på högstadiet, men det är en perfekt promenadrunda. Skönt att gå en sväng och bara snacka skit. :) Poker var med också, och han tyckte att det var jätteskoj att hoppa i vattnet. Matte tyckte inte det var lika roligt, haha.



Bat For Lashes släppte sitt nya album idag. Har lyssnat på det hela dagen, och jävlar vad bra det är! Favoriterna just nu är Sleep Alone, Glass, Daniel och Pearl's Dream.

1 kommentar:

Karrow sa...

Ser att du både gillar Thåström och har skrivit med kyrylliska bokstäver. Me likey. :)