tisdag 7 april 2009

Miss Huddinge -72

Xplodera Mig 2000 är nog den enda av Thåströms soloskivor jag inte äger. Så tack och lov för Spotify, där den skivan (tillsammans med PLP:s) går varm just nu. Hur mycket jag än gillar senaste skivan så är dom lite rockigare låtarna ett skönt avbrott ibland.

Skjutsade lillebror och hans dator till Mjölby förut. Dom ska lana igen. Emma var med också, trevligt med lite sällskap på väg hem. Vi ses inte allt för ofta nu för tiden, trist.

Sen hann jag i princip bara hem innan det var dags att åka igen. Det blev en liten tur till Valla Gård med moster Ann-Sofie och kusinbarnen Rebecca och Linn. Det kollades på djur, åts glass och L&R spelade minigolf. Jag lånade även Ann-Sofies digitala systemkamera en stund. Blir bara mer och mer sugen på att köpa mig en sån.

Nu ska jag följa SM-finalen. Ciao!

Åh, så söt!


Fjordhästar är så fina. :)

1 kommentar:

elina sa...

Naaw ´, vad söta! :D Förresten så har jag en tävling där du kan bli månadens blogg uppe just nu, vill du anmäla dej? Isåfall är det bara att lämna en kommentar i min blogg :D Kramar!