måndag 27 april 2009

Springbreak

Jag har ont i hela kroppen sen i lördags, men det var helt klart värt det!

Först gick vi hem till Thess och spelade Wii, som jag inte hade spelat förut. Det var jobbigt, men satan vad roligt! Måste göras om snart ;) När killarna var färdiga med att gå vilse mötte vi upp dom, gick och handlade och gick sedan till Dalkarlen för att äta. Efter att vi hade ätit började folk dyka upp, och en rolig förfest som skulle innehålla både hiss- och trappfest började ta form. Dessutom blev elefanten återigen beskylld för att vara en dildo, stackaren.

Vi gick till Trappan innan klockan hann bli 23, så vi slapp betala inträde. Självklart gick vi raka vägen till baren, haha. Sen dansade vi mest hela tiden. Min favoritlåt just nu och vår låt spelades, underbart!

På söndagen åt vi som vanligt rödspätta på Gu' Va Gott, och sen åt vi godis och ägnade oss åt ohämmat dreglande över Special Agent Anthony DiNozzo, NCIS. Jag vet att jag tjatar, men herregud! Så snygg han är!

EDIT: Jag glömde ju nämna en sak. Lammkött! Haha!

Kvällens bästa: sällskapet och musiken.
Kvällens sämsta: jag tappade bort den där söta killen.

Ett av de snyggaste korten någonsin!

Trappfest (vi vaktade din sprit med våra liv, haha)!

Thess och Nathalie på Trappan

1 kommentar:

Nathalie sa...

Det var verkligen en toppenkväll! Gud, jag är fortfarande trött efter helgens bravader.. Härliga kort!