söndag 3 december 2017

Lucka nummer 1: Mitt perfekta liv!

Tyckte att den här blogg-julkalendern lät rolig, så vi kör!


Min första tanke var att mitt liv givetvis inte är perfekt, men när jag funderade vidare så jo - nog fan är mitt liv ganska perfekt! Jag bor i min drömlägenhet med världens bästa man, jag har inga ekonomiska problem, folk i min närhet är friska, jag har ett jobb jag trivs väldigt bra med, kollegor som gör att jag har roligt på jobbet varje dag och en chef som förstår när jag muttrar om att mitt hockeylag har klantat sig - för hon är likadan. Att mina bästa vänner är 40 mil bort är inte alls roligt men tack och lov så underlättar tekniken och sociala medier. Det finns en sak jag kan sakna men det är ingen förutsättning för ett perfekt liv - det är något som skulle vara en bonus.

Fasiken, tänk så lyckligt lottad jag är som känner så här.


Inga kommentarer: