onsdag 6 december 2017

Lucka nummer 6: En hörna i hemmet jag aldrig visat

Genom åren har jag nog visat det mesta av mina hem, det är väl bara badrummet jag brukar hoppa över. Inte så konstigt eftersom det faktiskt är skittråkigt. Särskilt vårt nuvarande. Det går i grått, är asymmetriskt och har en rundad vägg mot trapphuset så det är ett hopplöst fall. Det går knappt att placera tvättkorgen utan att man snubblar över den eller att allting i den blir blött.

Något annat jag brukar undvika att få med på bild är våra skrivbord, och ska jag fotografera något i hörnen bredvid brukar jag välja vinkel väldigt noga. Anledningen ser ni längst ner till vänster på bilden. Datorer är skittrist och särskilt stationära är klumpiga och sticker ut.

TV-bänken är jag inte så jäkla förtjust i att få med på bild heller pga. sladdröran som alltid uppstår kring den. Och nu när jag tänker på det blir jag förbannad så det ska jag försöka åtgärda någorlunda ikväll.



Inga kommentarer: