söndag 10 december 2017

Lucka nummer 10: När jag ”tappade det” senast….

Haha, jag "tappar det" regelbundet under hockeysäsongen. När jag ser på hockey pendlar jag konstant mellan himmel och helvete, känslorna är utanpå från nedsläpp till slutsignal och det finns inget filter på det jag säger. Och det är en del av varför det är så fantastiskt. Vad vore sporten utan dessa känslor?

Senaste utbrottet kom i torsdags när jag var frustrerad över att LHC var riktigt jävla dåliga. Det var slarvigt, halvmesyrer överallt och långt efter motståndarna i varje situation. Att vi gjorde 3 mål berodde mer på att Djurgårdens målvakt gjorde några halvtaskiga ingripanden än på att det var en bra prestation från en LHC-spelare.

Ingenting kan göra mig så förbannad eller så lycklig som detta lag. Min Club, världens finaste Club.


1 kommentar:

Sofie - Livet på landet med tre små sa...

Beundrar er supporter som verkligen står upp i med och motgång! Som ihärdigt hejjar, stöttar och år efter år hoppas....