fredag 2 januari 2009

Clowner och pirater

Jag är så trött att ögonen snart går i kors, men det är värt det för gårdagen var väldigt rolig. Vi hade filmkväll med pizza och en massa godis. Det kollades på en bit av Simpsonsfilmen, DET (efter lite övertalning och ett fort i soffan) och Pirates Of The Caribbean 1 & 3.

Angående DET så påpekade jag en sak som inte är med i filmen, men ångrade mig direkt. Det ledde till en diskussion om vilken slampa Beverly Marsh är, att det var dåligt att de scenerna inte var med och om dom hade fått göra den filmen hade de minsann varit med... Karlar! :P


- Akta dig, det kanske står en clown utanför dörren.
- KÄFTEN!

2 kommentarer:

Zouphie sa...

Vem var filmkvällen tillsammans med?;)

Anonym sa...

Mig och min vän och min vän och min väns vän... Tack för en trevlig kväll Hannah!
Mycket rolig och underhållande...
Ta hand om dig!