onsdag 7 januari 2009

Vem behöver msn?

Vi har Nathalies blogg!

Jag, Johan och Nathalie använde hennes blogg som chattrum igår, och... Det spårade ur en aning. ;P

Snälla, kan vi inte mata en drake med Blondinbella och Johan Palm? För drakar finns på riktigt, det har jag sett i Harry Potter! ;P

"Fast å andra sidan kanske du tycker om små taniga, rufsiga, inne-i-målbrottet fjortisar" Låter som dig morgonen efter natten innan Nathalie... ;)

Det första är ju för vi är farliga och det andra så menar jag att våran nytänkta version av filmen DET skulle kanske bli en succé på "den förbjudna hyllan" i videoshopen... ;)

Jag tror jag sov när vi pratade om det här, för jag har helt glömt bort det.. eller jag har ett litet, litet minne av att vi diskuterade det.. men vad handlade det om egentligen och HUR kom vi in på det.. Hannah?? ;)

Haha, borde väl vetat bättre än att nämna nånting om sex när det är killar närvarande ;)

Framför allt 2 killar direkt från restaurangbranchen... Bara mat, vin och sex i våra huven... Haha

Haha, min fästman.. usch! Han har panik på mig nu för att jag inte svarar på hans sms.. hahaha


Innan ni undrar: JA vi är fullständigt normala.

6 kommentarer:

Nathalie sa...

Hannah, vi är så normala som vi bara kan bli! Och du, tydligen finns det fler av oss ;)

Anonym sa...

läser du mogis.se blogg? riktigt bra! tror du skulle gilla den!

Hannah sa...

Haha, uppenbarligen. Ju fler desto roligare! ;)


Anonym: Läser den ibland, SÅ bra är den inte...

Anonym sa...

Va!? vilka kan dom andra vara??

Hannah sa...

Några porrfilmsregissörer, kanske? ;P

Anonym sa...

Aha... Dom farliga stollarna... Håll er borta från dom.. Har själv råkat ut för dom... :O