lördag 3 januari 2009

Den tredje i första

Det dröjde inte länge innan årets första musikförälskelser dök upp. Jag har ägnat gårdagskvällen och större delen av den här dagen åt att lyssna in mig på Blood Red Shoes och Someone Still Loves You Boris Yeltsin - underbar musik!

Idag är det hockey x 2. Kl 18.30 är det Frölunda - LHC. För två veckor sen hade jag gett upp redan på förhand och varit inställd på storförlust, men det har sett bättre ut de senaste matcherna, så de kanske har en chans. Jomen, jag är lika positiv som alltid gällande hockeyn. Kan man vara annat med de målvakterna LHC har?

Senare på kvällen är det semifinal i JVM, där Sverige lite otippat får möta Slovakien. Jag såg två perioder av gruppspelsmatchen mot Slovakien, Sverige dominerade den matchen stort men slarvade med avsluten. Då kan man ju tro att det blir en lätt semi för Sverige, men Slovakien har en bra målvakt.


Tillbaka till GTA, ciao!

Inga kommentarer: