måndag 5 januari 2009

Den femte i första

Äntligen 3 poäng mot Södertälje. Jag begriper inte varför de har så svårt mot just dom. Underskattning/motivationsproblem kanske. Äh, ska väl inte gnälla allt för mycket på det idag, när de vann. Skönt att de drog ifrån lite i tabellen också. :)

Sitter och kollar på bronsmatchen i JVM via SVT Play. Ryssland leder med 1-0 mot Slovakien, och har dessutom PP just nu. Sitter och sitter förresten, där ljög jag lite. Ligger och kollar på matchen är vad jag gör. Det är fördelen med bärbara datorer. :)

Jag tvivlar på att jag kommer lyckas hålla mig vaken till finalen mellan Sverige och Kanada. Men det är en match jag inte vill missa, så i värsta fall får jag väl ta till tändstickor för att hålla ögonen öppna. :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Absolut! Låter verkligen som en idé, men antar att det blir lite knivigare att hitta en tid då ni är bortflugna och André åker till Borgholm i februari och stannar tills han kommer hem.. :D
men det reder vi nog ut... Take care now, bye bye then!