torsdag 8 januari 2009

Tillbaka på Stenbockskolan - för en kort stund

Fick lite panik i morse. Två gånger faktiskt. Först när jag såg att jag behövde ett personbevis, men tack vare e-legitimation kunde jag ladda ner ett direkt till datorn. Sen skulle jag skriva ut några papper. Och då kom jag på att vi inte har nån skrivare nu. Panik igen. Men som tur var så var Carro hemma, så jag begav mig dit. Tack för hjälpen!

Sen upp till Stenbockskolan och lämna några papper. Herregud, det känns som om det var igår jag själv gick där. Det är en fin skola, men jag kan inte påstå att jag saknar den tiden speciellt mycket. Jag kan sakna SO-lektionerna med Johan Birath och det roliga vi hade, men det är allt. Jag saknar inte det faktum att vi bytte lärare så ofta. Inte heller allt tjafs och bråk.


Förresten, Catrine. Den 24/2 är det LHC - SSK. Du kanske kan komma ner då? Eller du kanske bara har lust att slå ihjäl mig efter sms:et efter senaste matchen. ;)

Inga kommentarer: