söndag 8 mars 2009

Den åttonde i tredje

Idag har vi varit hos mormor och morfar och firat mormor, som fyllde 80 år i onsdags. Med 6 av 8 (snart 9) kusinbarn på plats var det full fart hela tiden, vilket alltid är roligt. De är så himla härliga, de ungarna! :) Sofie, du borde träffa Emilia förresten, jag tror att Hugo kommer bli som henne om några år. Det är en bestämd dam det. Hihi.

Mormor fick massor fina blommor, och jag bestämde mig för att ta lite kort. De blev hyfsade i alla fall. Dessutom har det snöat idag. Gaah! Jag vill bara att snön ska försvinna och min inspiration återvända. Jag gillar inte att fota snö, och har inte tagit ett hyfsat kort på veckor.


Just det, det är visst internationella kvinnodagen idag. Med risk för att bli svartlistad (inte mig emot) av Fi: fånigt jävla påfund!

Inga kommentarer: