lördag 28 mars 2009

Underbar, fantastisk spelning!

Jag höll faktiskt på att börja tjuta när han klev upp på scenen och inledde med Kort Biografi Med Litet Testamente. Kanske låter fånigt, men ni som känner mig vet hur mycket jag tycker om hans musik.

Som rubriken säger så var det en fantastisk spelning! Naturligtvis stod jag längst fram, vad annars? ;) Han var på väldigt bra humör igår, det märktes. Han skrattade till och med en gång. Pappa trodde mig inte när jag sa det, haha.

Jag var inte riktigt överens med kameran i början, men några bra bilder blev det allt. Dessutom köpte jag en tröja som jag trodde skulle vara för liten, men när jag kom hem och kunde prova den visade det sig att den passade perfekt. :)

Ingen annan har ett så fantastiskt scenspråk!

1 kommentar:

MATILDA sa...

Jaha haha ;D Jo det har vi, vi har väldigt många efter den här säsongen :S Min stora önskan vore att Kimmo stannade, alltså Kimmo Koskenkorva... Snälla han inte går till Timrå som det ryktas om :/ En annan som också är jätteviktig är Crippe, Christian Söderström, han har också ryktats till Timrå :S Dom är intresserad av 3 av våra spelare,