torsdag 5 mars 2009

I'm just a walkin' my dog, singin' my song

Så himla skönt att ha det där provet gjort! Dock tror jag att jag missuppfattade en uppgift... Nåja, i så fall får läraren sig ett gott skratt. :P

Ikväll börjar slutspelet! Linköping möter som sagt Skellefteå. Ska bli intressant, LHC har ju skämt bort oss supportrar med stabilt, tight försvarsspel i slutspelen de senaste åren. Ni minns väl första kvartsfinalen mot DIF förra året? Underbart. Vågar man hoppas på något liknande i år?

Tippar? Nej, det gör jag inte. I mitt fall är det att döma dom till förlust på förhand. Jag har nog inte haft rätt en enda gång.

I de andra kvartsfinalserierna håller jag en tumme för Timrå, Brynäs och... Äh, gällande Frölunda - Luleå så struntar jag i vem som vinner.


Dagens låt: Nellie McKay - The Dog Song (Klick!)

Inga kommentarer: