tisdag 24 mars 2009

"Nä, för anden sa det..."

Har rensat lite idag. Det är sanslöst hur mycket skit man samlar på sig. Och varför i hela friden har jag sparat anteckningar från högstadiet? Onödigt. Dessutom har jag visst sparat en massa lappar från högstadiet, bland annat en där det stod "Nä, för anden sa att du egentligen inte vill vara kompis med X!" Haha, 13-åriga tjejer borde inte få köra anden i glaset.

Dessutom hittade jag ett papper från när jag och Sofie funderade på namn och slogan till vårat parti. "Fight the power! Jävlar alla andra - partiet med grava samarbetsproblem." Jomen. Riksdagen nästa.


Jag är inte registrerad på HockeyBulletin, men jag är ofta inne där och läser. Alltid lika intressant. Läs StevieY:s första inlägg på den här sidan.

Nej, nej, nej... Det finns väl ingen tvekan om att Lener måste bort nu, eller hur? Håkanson är min stora favorit i dagens trupp, och om han försvinner är det jättetråkigt. Han fungerar perfekt tillsammans med "ryssarna", om dom nu kommer tillbaka till nästa säsong, och väljer man Lener över honom, då blir jag riktigt arg. Inte bara jag förresten, då blir det nog myteri.

Man önskar nästan att man inte brydde sig så mycket, jag mår faktiskt illa av att läsa det där.

1 kommentar:

Anonym sa...

sv: Ja lite konstigt kanske men jag tycker om korv så helt fel är det nog inte.

Kram