måndag 9 mars 2009

Indoktrinering

Okej... Jag sitter och lyssnar på Ulf Lundell. Imperiet/Ebba Grön - Afzelius - Eldkvarn - Lundell. Antar att pappa känner att han har lyckats, haha. Steget härifrån till Bruce Springsteen är inte speciellt stort. Läskigt.

Om några minuter börjar tredje kvartsfinalen. Majesky är tillbaka, men Hlavac är sjuk och missar matchen, tråkigt. Skribenten på Aftonbladets matchblogg tyckte säkert att han var rolig när han skrev att "Lille Ivan Majesky – 196 centimeter och 106 kg –gör comeback efter en tids sjukdom". Jo, liten var ordet. :P

HEJA CLUBEN!

1 kommentar:

Zouphie sa...

Heja Cluben!!! (haha se där kom den igen, och nej inte misstolka nu Hannah). Gud sicken rolig kommentar jag skriver!!! Sådan fantasi jag har!! Haha kul.. Nu är det bäst jag slutar skriva innan jag ballar ut totalt:)

Kramkram