onsdag 18 mars 2009

Sol!

Underbart väder! Sol hela dagen och inte ett moln på himlen. Inte långt kvar till uteserveringar, picknick, Bosses-glass och grillning. Lovely. Okej, jag kanske var lite väl optimistisk idag när jag gick ut i t-shirt och kofta, men jag skulle bara ta några bilder, så det gick bra. :P

Aldrig får man vara riktigt glad. LHC förlorar mot Skellefteå, HV går vidare och SSK vinner (än så länge) i kvalserien. Det har inte börjat något vidare för Leksand, det är det enda roliga.

På tal om hockey så har Hugo varit med om sitt första supporterbråk, haha. Heja! :P


Jag tänkte föreslå en favorit i repris, Gröna Lund i år igen. Men det kan bli lite knepigt, så det får vänta. Stort grattis! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Okej ;)

Precis! Samma här, vi är som ni, fast ännu nyare här uppe i eliten, vi kom upp hit för 3 år sen bara;D Shit, alltså det är det bästa som hänt i mitt liv, inget kan klå när man kom upp, det känns som att inte ens ett SM-guld skulle klå det!