lördag 23 maj 2009

090523

Jaha, here we go again. Jämtin misstänks för brott. Ni tycker inte att det finns viktigare saker att lägga tid och resurser på?

Jag kunde inte låta bli. Jag har sett säsongsavslutningen av NCIS. Jisses! Hur ska jag klara mig ända till september? Kommer Z klara sig? Vilka är det som utför "förhöret"? Har Vance rent mjöl i påsen? Har SecNav det? Vad håller Mossad/Eli David på med? Och framför allt, hur tusan fick Gibbs ut båten från källaren?!

Fernholm är knäskadad och blir borta ganska länge. Förbaskat tråkigt. Det gjorde att i gårdagens pappersupplaga av Corren hamnade LHC på utelistan med motivationen "börjar det inte bli lite ont om backar nu när Daniel Fernholm blir borta halva säsongen?" Ont om backar? Vi har Johansson, Aalto, Hävelid, Andersson, Gunnarsson, Bozic (blir troligen utlånad) och Ekbom. Dessutom blir Pihl eller Majesky troligen kvar. Ska de prompt ta in en back till i och med den här skadan så hoppas jag att det blir Robin Persson. Med förtroende och en rutinerad backkollega tror jag att ha kan utvecklas till en riktigt bra elitseriespelare.

Ont om backar? Inte direkt va?

Dagens låt: Stop Making Friends - Fear

1 kommentar:

MATILDA sa...

Okej men det lät ju kul! Blev du nöjd med det sommarjobbet? :D