fredag 1 maj 2009

1:a maj

Upp till kamp, och så vidare. ;)

Valborg firades hemma hos Sofie och Pontus, med god mat och grymt roligt sällskap. Var länge sen jag skrattade så mycket! Tack för en jättetrevlig kväll! :)

"- ...och i annonsen ska det stå: för att vi fick!"

"- Välkommen till Tranås taxi, för smådjur tryck 1"


Var förresten inne på systemet här innan jag åkte. Hade glömt att mamma skulle jobba där igår (hon jobbar ju i Österbymo annars). Hon kom ut från lagret när jag stod i kön, och hennes reaktion blev "nähä!!", haha. Det slutade i alla fall med att de tydligen ska faxa mina kvitton till mamma... Så går det när ens förälder jobbar på Systembolaget. :P


Igår var vi ute i Vidingsjöskogen och... inventerade kan vi kalla det. Det började ju bra när jag och Emil fick åka och leta reda på Alexander som hade hamnat fel, haha. Vi var bara 6 personer där, och vi är närmare 20 personer totalt... Men vi som var där hade kul i alla fall!

"- Jag åt såna när jag var liten. Hade kollat på Lejonkungen" (Om larver)

Nu vill jag ha godis. Ciao!

1 kommentar:

caroline sa...

Hej.. Är du som jag och tycker om att åka på kryssning? Gå då in på min blogg och berätta gärna vad jag kan skriva:)