onsdag 6 maj 2009

A6

Igår blev det en tur till Gränna och Jönköping. Jag hade min fina LHC-tröja på mig, och det gav upphov till en hel del blickar. Inga kommentarer dock. Fegisar!

Det hade varit ännu roligare om jag hade haft en LHC-tröja med Jämtins namn och nummer på. Men då hade jag nog blivit ihjälslagen.

Gårdagens shopping: bolero, armband och solglasögon. Och polkagrisar såklart!


För övrigt borde jag sluta läsa om NCIS på amerikanska sidor. Här i Sverige har 12 avsnitt visats, i USA har dom bara 2-3 avsnitt kvar av säsongen. Det finns med andra ord en massa rykten om vad som kommer hända i säsongsavslutningen. Någon lämnar, någon dör, Gibbs måste ta ett svårt beslut och så vidare... gah! Jag blir tokig.

Nej, åter till sjukdomsalstrande bakterier. Ciao!

Dagens låt: Massive Attack - Inertia Creeps
Bubblare: Hadag Nachash - Bella Belisima

Inga kommentarer: