söndag 17 maj 2009

Doin' the omoralisk schlagerfestival

Igår var jag först ute och åkte en sväng med moster Ann-Sofie. Bland annat var vi vid kyrkan där kusin Sandra ska gifta sig i sommar, Norra Solberga Kyrka. Efter den lilla turen tog jag Mazdan och åkte till Väderstad för att kolla på Eurovision Song Contest. Jag och Lotta åt kebab från Lundbyhallen, lekte frågesport och rankade på en skala 1-5 hur snygga killarna var. Snyggast? Han i green room, enligt mig. ;)

Jag antar att rätt låt vann. Jag tyckte att den var sådär, men det var första gången jag hörde den. Måste höra den några gånger. Annars gillade jag Portugals bidrag.

Jag kunde inte låta bli att se näst sista avsnittet av säsong 6 (NCIS) på nätet i onsdags. Och efter att ha sett det här säger jag bara ohmygodohmygodohmygod! Kan knappt vänta!

Gårdagens låt: Sillstryparn - Doin' The Omoralisk Schlagerfestival
Dagens: Roxette - I Love The Sound Of Crashing Guitars

2 kommentarer:

Zouphie sa...

Ja han var ju klart snyggast:) Norsken fattar jag inte varför alla blev så till sig av, han såg ju ut som norrmän mest gör: bortkommen hahah:)

Nathalie sa...

Daaaaaanmaaaark! HUNK!