lördag 2 maj 2009

Notis

Genetik- och genteknikprovet som jag fasade för gick riktigt bra. Skönt!

Jag har fått sommarjobb! Just när jag höll på att ge upp hoppet, haha. Schemat ser riktigt bra ut också. Det lär väl ändras, men just nu ser det ut som om jag har två veckor ledigt mitt i sommaren. Perfekt. Jag fasar lite för utskicken och m-dagarna, men äh, det ordnar sig. :)

Pappas kommentar blev "nu kan du ju köpa dig en kamera", och ja, det ska jag göra! Har velat ha en digital systemkamera ett bra tag nu. Ska bara bestämma mig för vilken. Det lutar åt en Nikon, men vem vet, jag kanske hinner ändra mig innan sommaren är slut.

Dagens låt: Goldfrapp - Strict Machine

1 kommentar:

MATILDA sa...

Hahah precis! Men idag behövdes det inte göras en vak, jag kunde iaf gå ut till knäna innan det blev is över hela vattnet ;D