onsdag 27 maj 2009

Vi har ett mål

...vi har en vilja utav stål.

Jag och Sofie var på City Gross igår. På väg dit kom vi fram till att vi ska uppfinna en bra bensinmotor till lastbilar. Vi ska bevisa att man kan göra en bensinmotor som är lika snål som en diesel, haha. Önska oss lycka till! :P

Har varit i Linköping idag, först till skolan för att fråga en sak och sen gick jag på jakt efter en klänning att ha när min kusin gifter sig. Gah! Lättare sagt än gjort. Jag köpte visserligen en klänning, men det är nog inte direkt en att ha på ett bröllop. Dessutom blev det en kofta, solglasögon och ett par skor.

Barcelona vann precis Champions League. 2-0 mot Manchester United. Det gillar vi!

Dagens låt: CSS - Believe Achieve



2 kommentarer:

MATILDA sa...

Okej, vad blev det att du gjorde efter studenten? ;)
Haha det känns som "vad ska jag göra nu då" kommer ploppa upp i mitt huve me ;)

Okej, det var ju bra! Ja vissa lärare är lite knasiga, eller vi har en sån ;)

Jennie sa...

tack så mkt:)