måndag 25 maj 2009

090525

Sitter och kollar på filmer från gymnasiet. Grymt roligt! Det är viktiga ämnen som avhandlas ska ni veta. Vi har bland annat Hannah & Sofie goes Kulturmagasinet i caffis, hur man dricker (eller inte dricker) cider med hjälp av fötterna, Sodastream-instruktioner på norska och framför allt: hur man gör en Lasse Anrell från 1995.

Hahaha! Underbart!

Annars har jag pluggat lite. Inte så mycket som jag borde egentligen, men känner ingen större motivation just nu, det är helt underbart väder ute! Jag och Emma har även hunnit med en tur till Tranås, hon kollade på klänningar och jag kom hem med en t-shirt. Presentkort är bra grejer! Vi åt även glass, mums. Blåbärsglass är farligt gott.

Dagens låt: Julien-K - Someday Soon

1 kommentar:

MATILDA sa...

Det var ju jättebra! Så härligt att du gillar det :D Både bra lön, personal osv!

Okej ;) Ja jag längtar tills studenten på ett sätt, men på ett sätt inte. Jag vill stanna kvar i skolålden, med samma klass! Vill inte studera vidare, börja bestämma mig för vad jag ska utbilda mig till osv, får bara rysningar av det!
Jag går BF, barn och fritid. Vad gick du för något? :)