onsdag 14 september 2011

Control

Igår utnyttjade jag det sista på mitt presentkort och köpte en ny bh, och jag ska aldrig mer köpa sådana någon annan stans än på Twilfit. Det underlättar otroligt mycket att få hjälp av någon som verkligen kan sina saker. Nu har jag äntligen hittat rätt storlek, de sitter perfekt och är otroligt sköna!

Ok, slut på reklam, haha.

Igår gjorde jag även något jag inte gjort på flera år: jag var och simmade! Vi har pratat ett tag om att börja simma, och nu när Medley har ett erbjudande om att prova på att simma/träna gratis en gång så passade vi på. Jäkligt skönt att simma och sen avsluta med att sitta i bubbelpoolen en stund, så det ska inhandlas ett klippkort så fort som möjligt. Tror att min rygg kommer må väldigt bra av det.

Nu ska jag diska och hänga in tvätt. Det är inte alltid roligt att vara vuxen.



Dagens.

1 kommentar:

Sofie - Mamma till två små sa...

Ja varför köper man billiga skit bh på typ ullared och lindex. För alla skit man köpt kunde man köpt en ordentligt bra istället!

Sv: Ja hon bara växer och växer! Snart dags för ett årskalas! helt sjukt...